Review - Grid 2

H4cK3R*uL
    # Lord of Hell!#
    Mesaje : 12494
    Review - Grid 2 Empty
    MesajSubiect: Review - Grid 2
    Review - Grid 2 I_icon_minitimeVin 04 Oct 2013, 18:11

Grid 2 este continuarea jocului Race Driver: Grid si este dezvoltat si publicat de catre Codesmasters , fiind vazut de unii ca si parintii jocurilor de acesta fel, datorita seriilor Dirt , Grid si Colin McRae Rally.Race Driver GRID a fost extrem de apreciat la vremea sa pentru echilibrul oferit între partea de simulator auto şi accesibilitatea unui arcade, jocul câştigându-şi astfel o comunitate de fani devotaţi.
    De obicei, jocurile cu maşini au un mod de joacă pentru single player ce se numeşte, în cele mai dese cazuri, Career. În astfel de cazuri, tu eşti un şofer care trebuie să devină cel mai şofer dintre toţi. Fie că este vorba de Story Mode sau de Career, niciunul dintre aceste moduri nu are foarte mare legătură cu rejucabilitatea jocului. Ceea ce contează cel mai mult, până la urmă, în single player este senzaţia pe care ţi-o lasă jocul.

Pe parcursul campaniei tu vei participa la o cursa in Chicago , unde vei fi vazut de Patrick Callahan un milionar care vrea sa creeze un turneu numit World Series Racing ,turneu care se desfasoara pe cinci sezoane.Primele trei sezoane, jucatorul trebuie sa atraga cati mai multi soferi de elita in acel campionat , soferi care ii gasesti pe cele 3 continente din joc: America de Nord , Europa si Asia. Soferii apartin unor cluburi diferite si sunt experti la un anumit tip de cursa , insa totul se schimba odata ce ajungi in ultimele doua sezoane ale jocului .Prin urmare daca in primele trei sezoane castigati o cursa fara probleme se datoreaza faptului ca exista o perioada de acomodare pentru jucator.Insa din al patru–lea sezon apar masinile cu adevarat puternice precum si concurenti pe masura.

Mai exista si o serie de evenimente promotionale care pot aduce fani suplimentari. Deblocarea etapelor superioare din World Series Racing depinde de numarul de fani stransi. Cele mai intersante din aceste etape sunt cursele de tip Endurance, in care pilotul care strabate ce-a mai lunga distanta intr-un timp stabilit castiga, cat si cursele de tip Overtake in care pilotul trebuie sa depaseasca cat mai multe camionete pe parcursul unui numar fix de ture de circuit.
    La capitolul gameplay, Grid 2 este un arcade racer foarte reusit. Astfel cand vine vorba de controlul automobilelor lucrurile stau destul de bine, de altfel intreaga componenta singleplayer este parca prea simplista in comparatie cu ceea intalnim in predecesorul jocului, Racer Driver Grid. Deasemenea, o mare trasatura a jocului este sistemul imbunatatit de damage vizual realizat de cei de la Codemasters

Chiar dacă renunţă la unele elemente importante, cum ar fi modul cockpit view folosit de adepţii simulărilor realiste, GRID 2 compensează cu o experienţă arcade foarte bine realizată

Pe de alta parte, selectia de masini nu este foarte variata daca facem o comparatie cu titlurile din seria NeedForSpeed sau Forza Motorsport, insa acestea sunt alese cu bun gust. Pe langa probele desfasurate impotriva cluburilor, cursele din World Series Racing si cursele de tip timeattack pot debloca masini noi.
    Nu este neaparat un bug, dar este o chestie care m-a deranjat. Daca joci jocul folosind un controller si intri in meniul in care poti seta numele personajului, nu iti apare pe ecran tastatura pe care sa te poti plimba cu controllerul si astfel sa iti scrii numele. Trebuie sa ai neaparat sa ai la indemana o tastatura ca sa poti sa iti modifici numele (ma refer la varianta de PC a jocului).
    Inca defavoare a jocului este lipsa unui sistem monetar, cat si inexistenta imbunatatirilor si a sistemului de personalizare a masinilor in modul singleplayer.Desigur , culorile masinilor pot fi schimbate cat montarea unor jante noi insa nu exista nici o optiune pentru a imbunatati performantele masinii sau vreo modalitate de a ajusta setarile masinilor.Totusi, toate aceste optiuni le puteti gasi in modul multiplayer.
    Inca un aspect deranjant este ca la “ALT-TAB” jocul nu intra in taskbar si sta cumintel acolo. Jocul din full screen trece in windowed si actiunea din joc continua. La “ALT-TAB” jocul ramane in window mode si trebuie sa dai iar “ALT-ENTER” sa treci in full screen.

Multiplayerul jocului este extrem de antrenant , aici avem parte de obisnuitele acumulari de experienta si avansari in nivel precum si rasplatirea performantelor cu bani care pot fi investiti in masini noi sau imbunatatiri.Deasemenea, jocul vine si alturi de modul split-screen pentru cei care nu au o conecxiune la internet.
    Din punct de vedere grafic, putine lucruri pot fi reprosate jocului ,circuitele aratand excelent si sunt suficient de variate.
    Desi a fost respins de fani pe motive ca era prea arcade, Grid 2 livreaza acea experienta extrem de bine si fluent la un pret accesibil.

Cerinte Minime